Vestel Yetkili Servisleri Yaşar Üniversitesinden Diploma Aldı

 

Vestel ve Yaşar Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi (YÜSEM) işbirliğiyle hayata geçirilen Yetkili Servis İşletme Yönetimi Sertifika Programı’nın ilk döneminde 96 Vestel yetkili servis yöneticisi sertifika alarak mezun oldu.

VESTEL (1)

Vestel, “Mükemmel servis, mükemmel hizmet” anlayışı doğrultusunda yapılandırdığı Müşteri Hizmetleri Genel Müdürlüğü çatısı altında yetkili servisleri için eğitim seferberliği başlattı. Vestel’in bu kapsamda Yaşar Üniversitesi işbirliğiyle yetkili servis sahipleri ve yöneticilerine özel geliştirdiği Yetkili Servis İşletme Yönetimi Sertifika Programı ilk mezunlarını verdi. Vestel yetkili servislerine sertifikalarını Vestel Müşteri Hizmetleri Genel Müdürü Dr. A. Tarkan Tekcan, Yaşar Üniversitesi Rektörü Prof.Dr. Murat Barkan ve YÜSEM Müdürü Doç. Dr. Sabah Balta ve Servis Eğitim Müdürü Esra Akgün takdim etti.

MÜŞTERİ HİZMETLERİNE 20 MİLYON TL YATIRIM

Vestel Müşteri Hizmetleri Genel Müdürü Dr. A. Tarkan Tekcan, 2012 yılının sonunda kurulan Müşteri Hizmetleri Genel Müdürlüğü’ne 20 milyon TL yatırım yapıldığını belirterek şunları ifade etti:“Bu yatırım kapsamında yetkili servislerimizin iyileştirilmesinden merkez servis sisteminin hayata geçirilmesine, çağrı merkezinin Vestel bünyesine alınmasından bilgi teknolojileri altyapısının yenilenmesine, yedek parça deposunun genişletilmesinden yetkili servis eğitimlerine çok geniş bir alanda iyileştirmeye pek çok projeyi hayata geçirdik.”

Dr. A. Tarkan Tekcan-Vestel Müşteri Hizmetleri Genel Müdürü
Dr. A. Tarkan Tekcan-Vestel Müşteri Hizmetleri Genel Müdürü

PROJEYİ İŞLETME MÜHENDİSLİĞİNE TAŞIYALIM

Prof. Dr. Murat Barkan- Yaşar Üniversitesi Rektörü
Prof. Dr. Murat Barkan- Yaşar Üniversitesi Rektörü

Yaşar Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Murat Barkan da Vestel gibi Avrupa devi bir elektronik ve beyaz eşya üreticisiyle Yetkili Servis İşletme Yönetimi Sertifika Programı’na imza atmaktan gurur duyduklarını belirterek şunları ifade etti:

“Üniversitemiz, akademi – özel sektör işbirliklerine önem veriyor. Üniversitemizin Sürekli Eğitim Merkezi çatısı altında gerçekleştirdiğimiz bu sertifika programı, hem eğitim gören iş sahiplerinin ufkunu genişletiyor hem de bizim özel sektörü ve ihtiyaçlarını daha yakından görüp eğitim çözümlerimizi geliştirmemizi sağlıyor. Burada yetişkinler arası karşılıklı öğrenme ve gelişme ilişkisinin olduğu son derece verimli bir program yürütüyoruz. Ancak, bu projeyi işletme mühendisliği alanına taşımak gerektiğini düşünüyorum. Alt yapı sağlam görünüyor. Böyle bir proje ile akademik nitelikleri işletmelerimizin içine taşırsak bir kat daha anlamlanmış olur. Hem bizim hem sizin başınıza yeni bir iş açmak için bu birlikteliğin artarak devam etmesini diliyorum.

 Doç. Dr. Sabah Balta-YÜSEM Müdürü
Doç. Dr. Sabah Balta-YÜSEM Müdürü

YÜSEM Müdürü Doç. Dr. Sabah Balta, Vestel ile ilk dönemi tamamlanan 5 aylık Yetkili Servis İşletme Yönetimi Sertifika Programı’nda 96 yetkili servisin sertifika aldığını belirterek şunları söyledi: “Sertifika programı ile yetkili servislerin kendilerini verimli ve kârlı iş yönetimi konusunda geliştirmeleri, Vestel adına verdikleri hizmetin kalitesini artırmaları, insan kaynağı yönetimini iyileştirmeleri, yasal yükümlülüklerini tam ve doğru şekilde yerine getirebilmeleri ve maksimum müşteri memnuniyetini sağlamaları amaçlandı.”