Genel Sekreterliğe Kalite Belgesi

Yaşar Üniversitesi Genel Sekreterliği ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi belgesini aldı.  

Yaşar Üniversitesi Genel Sekreterliği’ne bağlı 16 idari birim, 6 ay süren periyodik çalışmalar ve Türk Akreditasyon Kurumu(TÜRKAK) akreditasyonuna sahip uygunluk değerlendirme kuruluşu PROKS Belgelendirme firmasının yaptığı bağımsız denetimlerin sonucunda, ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi belgesini almaya hak kazandı.
 ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi Belgesi teslim töreni, Selçuk Yaşar Kampüsü’nde gerçekleştirildi. Törene Yaşar Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Cemali Dinçer, Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Ali Nazım Sözer, Genel Sekreter Ender Duran ve bağlı idari birim yöneticileri ve çalışanları ile PROKS Belgelendirme firması Genel Müdürü Alper Öztürk ve Belgelendirme Müdürü Özlem Kurucu katıldı.

‘MÜKEMMELLİĞİ BENİMSEDİK’

Belgeyi teslim alan Rektör Prof. Dr. Cemali Dinçer, “Üniversitemizde kalite belgelerine çok fazlasıyla önem veriyoruz. Genel Sekreterlik’in ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi belgesini almaya hak kazanması da bu çalışmaların bir sonucu. Belgenin, üniversitemize kazandırılmasında emeği geçen başta Genel Sekreter Ender Duran ve bağlı tüm birim çalışanlarımıza teşekkür ediyorum. Yaşar Üniversitesi olarak mükemmelliği benimsedik. Çok çalışmaya ve çıtayı daha yukarıya taşımak adına gayret ediyoruz.” diye konuştu.

‘STANDARTLAR YERİNE GETİRİLDİ’

ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi belgesinin önemine vurgu yapan PROKS Belgelendirme Genel Müdürü Alper Öztürk, “Yaşar Üniversitesi, çok değerli bir sertifika aldı. Denetimlerimizi bağımsız bir şekilde yaparak tüm standartların yerine getirildiğini tespit ettik.” dedi.

TÜM BİRİMLER ALDI

ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi belgesini alan idari birimler:

Genel Sekreterlik, İdari Kalite Yönetim Temsilciliği, İnsan Kaynakları Müdürlüğü, Bilgi İşlem Müdürlüğü, Yazı İşleri Müdürlüğü, Halkla İlişkiler Tanıtım ve Pazarlama Müdürlüğü, Öğrenci İşleri Müdürlüğü, Sağlık Kültür Spor Müdürlüğü, Destek Hizmetleri Müdürlüğü, Kariyer ve Mezunlar Merkezi Müdürlüğü, İnşaat Bakım Onarım ve Teknik İşler Müdürlüğü, Kütüphane ve Bilgi Merkezi Müdürlüğü, Medya Merkezi Müdürlüğü, Rekabet İlişkileri ve Analiz Müdürlüğü, Satın Alma Müdürlüğü, Öğrenci Yurdu Müdürlüğü