Yaşar-Vestel İşbirliği

Vestel’in Yaşar Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi (YÜSEM) işbirliğiyle hayata geçirilen Yetkili Servis İşletme Yönetimi Sertifika Programı’nın ilk döneminden 96, ikinci döneminden de 115 Vestel yetkili servis sahibi ve yöneticisi sertifikalarını alarak mezun oldu.

vestel (1)

2013 Kasım ayında hayata geçirilen eğitim seferberliğinin başarısının ikinci yılında da başarıyla devam etmesinin önemine değinen Vestel Müşteri Hizmetleri Genel Müdürü Dr. A. Tarkan Tekcan şöyle konuştu:

“Türkiye’nin ihtiyaç duyduğu etkili yöneticileri, Vestel Müşteri Hizmetleri olarak, kendi sektörümüzde ve çalışma alanımızda yetiştirmek üzere Yaşar Üniversitesi’yle 2 yıl önce büyük bir inançla bu yola çıktık. Kendi sektörümüzde satış sonrası hizmetlerde servis işletmeciliği anlamında, devamlılık arz eden tek program olan bu eğitim programıyla eğitimlerimizin hizmet kalitesine, hizmet kalitesinin müşteri memnuniyetine ve nihayetinde Vestel marka değerine yansımasını hedefliyoruz. “Mükemmel servis, mükemmel hizmet” anlayışı doğrultusunda yapılandıran Vestel Müşteri Hizmetleri Servis Akademi ile eğitimlerimizi arttırarak “Memnun etmek görevimiz, teşekkür almak hedefimiz” vizyonuyla çalışmaya devam ediyoruz.”

vestel (2)

YÜSEM Müdürü Doç. Dr. Sabah Balta, Vestel ile ikinci dönemi tamamlanan 6 aylık Yetkili Servis İşletme Yönetimi Sertifika Programı’ndan 115 yetkili servis sertifika aldığını belirterek şunları ifade etti:

“Sertifika programı ile yetkili servislerin kendilerini verimli ve kârlı iş yönetimi konusunda geliştirmeleri, Vestel adına verdikleri hizmetin kalitesini artırmaları, insan kaynağı yönetimini iyileştirmeleri, yasal yükümlülüklerini tam ve doğru şekilde yerine getirebilmeleri ve maksimum müşteri memnuniyetini sağlamaları amaçlanmıştır. Eğitim programının ikinci yılında da yoğun ilgili görmesi motivasyon kaynağımız olmuştur.”