Yaşar Üniversitesi İletişim Fakültesi tarafından düzenlenen etkinlikte ünlü reklamcı Haluk Mesci, öğrencilere hayali senaryo vererek İzmir ile ilgili afiş tasarlattı
Yaşar Üniversitesi İletişim Fakültesi tarafından düzenlenen etkinlikte ünlü reklamcı Haluk Mesci, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık ve Görsel İletişim Tasarımı bölümü öğrencileri ile “Reklamın Şifresini Kırmak” isimli bir workshop düzenledi.
Getty Images Türkiye’nin görsel materyal desteği ile düzenlenen etkinlikte, ünlü reklamcı Mesci, öğrencilere İzmir ile ilgili bir tanıtım afişi tasarlattı.
Hayali senaryo: İzmir, Cittaslow oldu, afiş tasarlayın
Mesci, öğrencilere reklamda yaratıcılık üzerine bir seminer verdi. Ardından, atölye çalışması için 4 saatlik bir süre tanıyarak, senaryo kapsamında İzmir’in Cittaslow üyeliğini aldığını ve bu konuyla ilgili bir afiş hazırlamalarını istedi.
Afişlerinde Schumacher’i kullandılar
Ahmet Özcan, Begüm Özden, Deniz Cevher, Duygu Tarlak, Volkan Genç, Ülkü Zeyrek, Cenk Kiriştaş ve Süleyman Değirmenci’den oluşan grubun dünyaca ünlü Alman Formula 1 pilotu Michael Schumacher’i, İzmir’de Pasaport iskelede bavulu ile gezerken konu alan afişi birinciliğe hak kazandı
Haber ve Fotoğraf : Uğur Şahin Umman-Medya İlişkileri Stajer Öğrencisi