Geleceğin reklamcıları AW’da buluştu

Reklam ve reklamcılık sektörünün masaya yatırıldığı ve örnek reklam kampanyası çalışmalarının yapılarak öğrencilere sektör deneyiminin kazandırılmasının amaçlandığı Advertising Workshop Reklam Çalıştayı’nın (AW!) ikincisi Yaşar Üniversitesi’nde gerçekleştirildi.YSR_3812

Yaşar Üniversitesi İletişim Fakültesi tarafından organize edilen etkinlik, dört üniversitenin halkla ilişkiler ve reklamcılık, görsel iletişim tasarımı, grafik ve grafik tasarımı bölümlerinden çok sayıda öğrencinin katılımıyla Selçuk Yaşar Kampusu’nda düzenlendi. Etkinliğin ilk gününde reklam ajansı yöneticileri, sektöre ilişkin deneyimlerini, yaptıkları sunumlarla öğrencilere aktardı. İkinci gün ise bir markanın örnek reklam kampanyası projesini yürüten öğrenciler, yaratıcı slogan, sosyal medya kampanyası ve afiş çalışmaları yaptı. Üniversite öğretim görevlileri ve İzmir Reklamcılar Derneği üyelerinin bulunduğu jüri tarafından değerlendirilen reklam kampanyası projelerinde, birinci, ikinci ve üçüncü olan öğrenciler, çeşitli hediyelerle ödüllendirildi.

Yaşar Üniversitesi Rektör Vekili Prof. Dr. Cemali Dinçer
Yaşar Üniversitesi Rektör Vekili Prof. Dr. Cemali Dinçer

“Çok başarılı bir çalışma”

Yaşar Üniversitesi Rektör Vekili Prof. Dr. Cemali Dinçer, “Reklam çalışmaları bir ürünü kitlelelere ulaştırmada en önemli araçtır. Bu açıdan reklam sektörünün analizi ve öğrenciler için daha iyi kavranması için yapılan etkinliğin amacına ulaştığını düşünüyorum. Bu etkinliğe katkı koyan ve düzenleyenlere teşekkür ediyorum” dedi.

Yaşar Üniversitesi İletişim Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Ümit Atabek
Yaşar Üniversitesi İletişim Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Ümit Atabek

“AW marka oldu”

Yaşar Üniversitesi İletişim Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Ümit Atabek ise “AW etkinliği, reklam sektöründe çalışacak öğrencilerimiz için son derece önemli bir etkinlik. Sektör deneyimiyle çok erken tanışan öğrencilerimiz için AW artık marka bir etkinlik haline geldi. AW, bundan sonra da her yıl öğrencilere katkı sağlamaya devam edecek” dedi.