AW! Reklam Çalıştayı 5 yaşında

Yaşar Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü tarafından 2014 yılından bu yana düzenlenen Advertising Workshop (AW!) Reklam Çalıştayı bu yıl 5. yaşını kutladı. Farklı şehir ve üniversitelerden reklamcılık kariyeri hedefleyen öğrencileri buluşturmak ve gelecekteki meslektaşları ile aralarında kalıcı ilişkiler oluşmasına yardımcı olmayı hedefleyerek yola çıkan Çalıştay, 2 gün boyunca öğrencilere büyük deneyim kazanma fırsatı sundu.

Yaşar Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü tarafından bu yıl 5. kez düzenlenen AW! Reklam Çalıştayı, geçtiğimiz hafta 2 gün boyunca Selçuk Yaşar Kampusunda yapıldı. Futurebright Grup Kurucusu Akan Abdula ve Futurebright Yaratıcı Araştırma Yöneticisi Ozan Anlaş’ın verdiği konferans ile başlayan Çalıştaya, 5 üniversiteden farklı bölümlerden öğrenciler katıldı.

 

5 YILDA 10 ÜNİVERSİTE 300’E YAKIN ÖĞRENCİ VE 50 AKADEMİSYEN

Bugüne kadar Yaşar Üniversitesi başta olmak üzere Ege, Anadolu, Akdeniz, Selçuk, İzmir Ekonomi, Dokuz Eylül, Yeditepe ve Bahçeşehir, Doğu Akdeniz üniversitelerinden sayısı toplamda 300’e yakın öğrenci ve 50’den fazla akademisyen etkinliğe katıldı. Bu yıl, Yaşar, Sakarya, Doğu Akdeniz, İzmir Ekonomi, Dokuz Eylül ve İzmir Katip Çelebi üniversitelerindeki çeşitli bölümlerden 50 yarışmacı 10 grup olarak yarıştı.  2018 yılı AW! Reklam Çalıştayında öğrenciler, Özsüt Firması için reklam kampanyası düzenledi. Reklam, görsel iletişim, tasarım, grafik gibi disiplinlerden gelen öğrenciler, karma gruplar halinde, partner firma tarafından verilen ön sunum üzerine iki gün boyunca yoğun bir şekilde kampanya hazırladı. Sunumlarını reklamcılar, sektör temsilcileri ve akademisyenlerden oluşan geniş bir jüriye yapan öğrenciler, değerlendirmenin sonunda birinci, ikinci ve üçüncü olarak ödüllendirildi.